공지사항
Notice
게시판
Board
제목 |
[학사공지] 2024-2학기 신입생 지도교수 배정 신청 안내_Guidelines for 2024 Fall Semester Freshmen Faculty Advisor Assignment Application 2024/11/05 국제학부 RC 행정팀 2024/11/05 추천 0 / 신고 0 조회 : 627 |
---|---|
URL복사/SNS공유 |
http://gsis.hanyang.ac.kr/surl/46TB |
내용 |
2024-2학기 국제학대학원 지도교수 배정 신청을 아래와 같이 안내하오니 신청 대상자는 확인 후 기간 내에 신청해 주시기 바랍니다. 1. 배정 신청 대상: 2024-2학기 입학한 석·박사과정 대학원생 (현재 1기말) 2. 제출기간: 2024. 11. 7.(목) ~ 12. 4.(수) 16:00 3. 제출방법: 내용 기재 및 날인 완료된 배정신청서 스캔본(PDF 파일 형식) 이메일 송부 (제출처: gsis@hanyang.ac.kr) 4. 신청절차 ① (학생)지도교수배정 상담 신청 > ② (교수)상담 일정 확정 및 학생 안내 > ③ 상담 진행 > ④ (교수) 학생에게 승인/반려 안내 > ⑤ (학생) 배정신청서 작성 후 지도교수, 학과주임교수 승인 및 날인 취득 > ⑥ (학생)작성 완료된 배정신청서를 PDF 파일로 스캔하여 이메일 제출 - 반드시 지도교수 및 학과주임교수와 상담을 진행한 후, 날인을 취득 - 지도교수 및 학과주임교수의 날인이 누락된 신청서는 접수 불가 5. 지도교수 자격: 본 대학교의 전임교원 *************************************************** We would like to inform you regarding the faculty advisor assignment for 2024 fall semester. Please confirm the following information and submit your application within the designated period. 1. Applicants: Students enrolled in Master's/PhD in the 2024 Fall Semester (currently in their first semester) 2. Submission Period: Nov 7, 2024 (Thu) ~ Dec 4, 2024 (Wed) 16:00 3. Submission Method: Please submit a scanned copy (PDF format) of the completed and signed allocation application via email. (gsis@hanyang.ac.kr) 4. Application Procedure ① (Student) Apply for Faculty Advisor Assignment Consultation > ② (Professor)Confirm consultation date and inform student > ③ Academic counseling > ④ (Professor) Notify approval status to student > ⑤ (Student) Complete the form including signatures from oneself, advisor, and department head for approval > ⑥ (Student)Scan the completed form as PDF file and submit it via email - Consultation with the advisor and department head is mandatory prior to obtaining signatures. - Applications missing the signatures of the advisor and department head cannot be accepted. 5. Eligibility for Faculty Advisor: Full-time professors |